dimarts, 30 d’abril del 2019

VINTENA I VINT-I-UNENA BARRAQUES RESTAURADES. DEL CAMÍ DE LA LLAUNETA I D'EN PERE BORI

BARRACA DEL CAMÍ DE LA LLAUNETA

Hem restaurat aquesta barraca quadrada però no posem com arribar-hi perquè el camí està molt malament, ple de pins caiguts i vegetació molt crescuda. Ho estem netejant però ens portarà uns quants dies. Quan estigui prou net i senyalitzat ja ho direm.

ABANS DE LA RESTAURACIÓ

DESPRÉS DE LA RESTAURACIÓ

BARRACA D'EN PERE BORI

Per veure aquesta barraca cal anar pel camí de Torrelles. A vuit o deu minuts després de l'última casa del poble, a mà esquerra, trobareu un indicador que diu que fins a la barraca hi ha deu minuts de pujada i fins dalt de tot de la carena vint minuts.

El corriol quan comença és molt dret, però després ja no ho és tant, està molt marcat pel pas de motos i bicicletes de muntanya.
Un cop dalt la carena en un altre quart d'hora, cap a la dreta s'arriba a la Creu del Querol. Cap a l'esquerra en trenta-cinc minuts s'accedeix al Coll de can Rius

ABANS DE LA RESTAURACIÓ

DESPRÉS DE LA RESTAURACIÓ

1. Avui he visitat la D'En Pere Bori i us ha quedat perfecte. Gràcies pel treball que estant fent, m'hagradaria veure com fan la reconstrucció. Salutacions

2. Ja he trobat la Barraca del Camí de la Llauneta, just per sota del camí q baixa de la Barrca del Solell Rocaventosa, heu realitzat un molt bon treball, felicitats us deixo enllaç de la ruta que he fet visitant quatre barraques restaurades https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/cuatro-barracas-refugio-y-un-pozo-con-agua-sant-climent-de-llobregat-santa-coloma-de-cervello-36518912